Wednesday, December 21

封鎖

等你收到禮物之後,我就會從你生命中永遠消失。
每一次喜歡的人對我好,我都想對他更好。
我不懂我是心太軟還是太愚昧。

也許長這麼大了我還沒學會怎麼去看人,做人。
也許因為這樣,前任都不疼我不愛我不珍惜。
也許我的性格總是那麼孤僻奇怪不討人喜歡。
再多的也許也只就是也許。
把你徹底忘了,我就自由了。

I should be focusing more on my career instead of all these nonsense I brought back from vacation. I should be focusing more on improving my productivity and happiness instead of all these time wasting thoughts running through my mind. I hope what Zach said is true, that  "Passerbys come and go". Please go away.

晚安
再見,再也不見

No comments: